Bu Konuda Sizin İçin Rehber Yazmaya Karar Verdim. İnşallah Herkesi Bilgilendiririm
EMULATORLER:
NO$ZOOMER(64 bit için):
http://www.mediafire.com/?nrxnlvgnz2vOYUN[herkes için ortak link:)]:
http://www.mediafire.com/?bmmombn3ymjRehberimizde Olanlar
1. NO$GBA Oyun Oynarken Rom İmage vb. Sorunlar İçin
2. No$Gbada İndirilen Saveleri Çalıştırma
3. Oyundayken Kasma Yada Yavaşlama İçin
4. No$Zoomerdaki R4.dat Olayı
5. Yu-Gi-Oh! 5Ds World Championship 2010 - Reverse Of Arcadia, Japonca & Amerikan Versiyon Action Replay Kodları
6. Linkler(Oyunlar,Benim Oyun Savelerim ve No$Pack)
Yu-Gi-Oh Oyunlarının Ndsdeki Her Yeni Oyunu İlk Önce Japonyada Sonra Amerikada Sonrada Avrupaya Geldiğini Biliyoruz. Her Aralık Ayında Nds İçin Duyuru Yapılır Yeni Oyunun Görselleri Paylaşılır. Şubat Ayındada Oyun Oynayıcının Beğenisine Sunulur. Son WC 2010 Oyunu Japonyada Çıktığında Artık Dahada Ünlenmiş Ve Final Fantasy Kadar Değer Görülür Olmuştu. Japon Çıkışlıda Olsa Multilanguage Özelliği Oyunu Tamamen İngilizce ve Avrupai Dillere Çeviriyodu. Tabi Çoğumuz Emulatorden Oynadığımız İçin No$Gbada Sorun Yaratıyodu. Animasyon Kaldırarakta Sıkıcı Ve Basit Oynanıyordu. Şimdi Oynarken Çıkan Sorunlarınızı Çözümleyeceğiz.
NO$GBA Oyun Oynarken Rom İmage vb. Sorunlar İçin
1. Öncelikle No$gbaya Ek Olarak No$zoomer İndiriyoruz (En Altta Linkler Mevcut)
2. İndirdiğimiz Bütün Dosyaları No$Gbanın Bulunduğu Klasöre Atıyoruz. Sonra No$zoomerı Açıp Oyunumuzu Seçiyoruz.
3. Yukarda Others Seçeneğinden EXTRA Sekmesine Gelin
4. Ordaki "Select All Ex" Tıklıyoruz.
5. Garantili Olsun Diye Oyuna Reset Atıyoruz.
No$Gbada İndirilen Saveleri Çalıştırma
1. Öncelikle No$Gba Klasörünün İçindeki "BATTERY" Dosyasına Bakıyoruz. Eğer Yoksa Yeni Dosya Açıyoruz.
2. İndirdiğimiz Savenin İsmi Oyunla Aynı Olmalıdır. Eğer Aynı Değilse Değiştirmek Gereklidir.
3. Saveyi Yeni Oluşturduğumuz "BATTERY" Dosyasına Atıyoruz.Varsa Dosya Sakın Silmeyin.
4. Oyunun İsmi Örnek:(YGO!-WC-2010.nds) Savenin İsminide (YGO!-WC-2010.sav) Yapıyoruz.
5. Eğer Çalışmazsa Battery Dosyasında Savenin Olup Olmadığına Bakın
Oyundayken Kasma Yada Yavaşlama İçin
1. Oyundayken "Options" Sekmesine Gelip "Emulation Setup" Tıklıyoruz
2. Ordaki "Emulation Speed, LCD Refresh" Yazısının Altındakini;
*Eğer Normal Hızda Oynamak İstiyorsanız "Realtime, Auto" Yada "Unlimited MHz Disaster %100" Yapın
*Eğer Hızlı Oynamak İstiyorsanız "Realtime,*1.5,Auto" Yada "Realtime,*2.0,Auto" yada "Unlimited MHz Disaster %50" Yapın
*Eğer Son Hızda Bilgisayarın El Verdiği Kadar Oynamak İstiyorsanız "Unlimited MHz Disaster %10" Yapın
3. Ordaki 3D Rendererın Altındakini "Nocash" Yapın
4. Eğer Daha Hızlı Olmasını İstiyorsanız Sesi "Digital Stereo"dan "None(fastest)" Yapın
***NOT:Bazı Oyunlarda Ses Olmayınca Sorun Olabiliyor.
No$Zoomerdaki R4.dat Olayı
Yararları
*İçinde Her Oyunun Action Replay Kodu Bulunur
*Bu Kodlar Her Zaman Yenilenir(Dosyayı Yenilemeniz Gerekli)
*Sadece Bir Tick Atarak Hileyi Açabilir Yada Kapatabilirsiniz
*Oyunu Açmanız Yeterli Zaten Kendisi Oyunun Hilelerini Size Gösteriyor.
*Son Yaptığınız Hile Değişikliklerini Hatırlıyor
*En Önemliside Hiç Hile Ekleme Derdiniz Yok
Kullanımı
1. Tabiki No$Zoomer Olmalı Başta. Öncelikle USRCHEAT.dat Dosyasını İndiriyoruz (Linkler Aşağıda)
2. İndirdiğimiz Dosya .rarsa İçindeki Dosyayı No$zoomerin Bulunduğu Klasöre Atıyoruz.
3. No$zoomerdan Oyunumuzu Açıyoruz
4. Yukarıdaki "Others" Sekmesinden "R4.dat" Tıklıyoruz.
5. Sadece Tick Atın Seçtiğiniz Hileye. Sağdaki Kodlara Bulaşmanız Önerilmez(Save Bozulmasına Yol Açıyor)
Geleneksel Olarak Action Replay Kodlarını Vermezsek Olmaz(Türkçeleştirdim)
Yu-Gi-Oh! 5Ds World Championship 2010 - Reverse Of Arcadia, Japonca & Amerikan Versiyon Action Replay Kodları
Japon Versiyonunun Oyun IDsi - BYXJ 7714277F
Amerikan Versiyonunun Oyun IDsi - BYXE-4CDCFB07
999999 DP - Selecte Basın
020CBCFC 3B9AC9FF
Alternatif 999999 DP - Selecte Basın
020CBCFC 0098967F
0 DP - Selecte Basın
94000130 FFFB0000
020CBCFC 00000000
D2000000 00000000
999999 Starchip - Selecte Basın
94000130 FFFB0000
120CBDA6 000003E7
D2000000 00000000
999999 Wi Points - Selecte Basın
94000130 FFFB0000
120CBDA8 000003E7
D2000000 00000000
Kazanılacak Dp Katı - Herzaman Açık
521779EC E1B00FA0
021789E8 E35500AD
021789EC 11A09xx9
021789F0 E1A00000
121793E0 00001xx5
D0000000 00000000
xx Yerine İstediğiniz Katı Yazabilirsiniz
2 Katı İstiyorsanız: 08
4 Katı İstiyorsanız: 10
8 Katı İstiyorsanız : 18
16 Katı İstiyorsanız : 20
32 Katı İstiyorsanız : 28
Bütün Kartlar - Selecte Basın
94000130 FFFB0000
120CC782 00009990
120CCE90 00009999
220CCE92 00000099
C0000000 000001C2
020CC784 99999999
DC000000 00000004
D2000000 00000000
Bütün Kart Listesinin Açılması - Selecte Basın (Kitap Bu)
1203319A 0000221F
0203319C BD1054CA
020CDED0 FFFFFFFF
220CDED4 0000001F
Yasaklı Kartları Kaldırır - Selecte Basın
12032E3C 0000E008
Bütün Tag Partnerleri - Selecte Basın
94000130 FFFB0000
C0000000 00000007
020CE248 FFFFFFFF
DC000000 00000004
D2000000 00000000
Bütün Düello Motoru Parçaları - Selecte Basın
94000130 FFFB0000
020CBD0C 0001FFFF
220CBD10 000000FF
220CBD14 000000FF
120CBD18 00007FFE
120CBD1C 00001FFE
120CBD20 00001FFE
020CBD24 0001FFFE
D2000000 00000000
Bütün Kostümler - Selecte Basın
94000130 FFFB0000
120CBD50 0000FFFF
D2000000 00000000
Bütün Düello Diskleri - Selecte Basın
94000130 FFFB0000
120CBD54 00007FFF
D2000000 00000000
Bütün Düello Modları - Selecte Basın
94000130 FFFB0000
220CDF3C 0000003F
D2000000 00000000
Bütün Tag Düellocular - Selecte Basın
94000130 FFFB0000
020CE240 FFFFFFFF
220CE244 000000FF
D2000000 00000000
Bütün 1vs1 Rakipler - Selecte Basın
94000130 FFFB0000
220CE220 000000F8
C0000000 0000001E
220CE221 000000FF
DC000000 00000001
D2000000 00000000
D0000000 00000000
Her Maç Sonrası Kart Hediyesi Alma - Herzaman Açık(Story Modeda Düello Yaptıktan Sonra Rakip Kart Veriyor - WC Modunda Çalışmaz)
52018190 F0712432
1201818E 000046C0
12018190 00002464
D0000000 00000000
Savaş Animasyonlarını Sil
5218E94C E51F1948
1218F94C 00000491
D0000000 00000000
Kart Yokedildiğindeki Animasyonu Sil
5218FCAC FAFA744F
02190D50 E1A00000
12191C88 00000033
02191DC8 E3A00002
D0000000 00000000
Kart Aktifleştiğinde Yada Çağrıldığındaki Animasyonu Sil
521516C8 FAFB1714
12152774 000000BD
12152788 000000B8
12152798 000000B4
121527F0 0000009E
121527F4 0000009D
D0000000 00000000
Düello Sırasındaki Draw-Main-Battle Phase Yazısını Sil
52151F10 0227E938
E2152F10 00000020
E5801574 E3510000
1A000009 E5941000
E5952000 E59F035C
EB00A75E EA000004
D0000000 00000000
Düello Sırasındaki Diyalogları Sil
52152408 EB00AAF5
02152408 E3A06000
Çabuk Kazanma Kodu - Select + Sola basın
94000130 FFDB0000
1227F058 00000000
6219CFE8 00000000
B219CFE8 00000000
0000003C 00000000
D2000000 00000000
Çabuk Kazanma Kodu (2vs2) - Select + Sağa Basın
94000130 FFEB0000
1227F054 00000000
6219CFE4 00000000
B219CFE4 00000000
00000000 00000000
D2000000 00000000
Zar Atarken Gelen Sonucu Ayarlayın
222822D0 0000000x
22287D86 0000000x
x Yerine İstediğiniz Sonucu Yazın
0 : Normal Zar Atışı
1 : Sonuç Hep 1
2 : Sonuç Hep 2
3 : Sonuç Hep 3
4 : Sonuç Hep 4
5 : Sonuç Hep 5
6 : Sonuç Hep 6
Turbo Destesine Normal Sihir Kartları Ekleme Kodu
521610F4 FAFAF468
021610F4 E3A00001
0217639C E3A00001
D0000000 00000000
Herzaman Başlangıçtaki Taş,Kağıt,Makasta Kazanırsınız
5215D0D4 E2560001
1215D0D6 0000E3A0
D0000000 00000000
Herzaman İlk Başlarsınız(Taş,Kağıt,Makas Atlanır)
5215BA04 0A000004
0215B9FC E3A00002
D0000000 00000000
Her Zaman 12 Hız Sayacı Olur (Oyuncu İçin)
2227F0EC 00000012
22287232 00000012
Her Zaman 1 Hız Sayacı Olur (Rakip İçin)
2227F0F0 00000001
2228723C 00000001
Yaşam Puanı Ayarlayıcısı (Oyuncu İçin)
0227F054 0000xxxx
0227F057 0000xxxx
02284F82 0000xxxx
Yaşam Puanı Ayarlayıcısı (Rakip İçin)
0227F05A 0000xxxx
02285ABC 0000xxxx
02285ABF 0000xxxx
Yaşam Puanı Ayarlayıcısı İçin Hex Kodları(xxxx Yerine İstediğiniz Miktarın Başındaki Kodu Yazın)
03E8 = 1000LP
07D0 = 2000LP
0BB8 = 3000LP
0FA0 = 4000LP
1388 = 5000LP
1770 = 6000LP
1B58 = 7000LP
1F40 = 8000LP
2328 = 9000LP
2710 = 10000LP
2AF8 = 11000LP
FFFF = 65535LP(Maksimum Miktar)
BURAYA KADAR ANLATTIĞIM KISIM 64 BİT KULLANANLAR İÇİNDİR!! [u]
32 BİTLER İÇİN OLAN KISIM!İDEAS(32 bit için):
http://www.emulator-zone.com/doc.php/nds/ideas.htmlNOT:İDEASTA HİLELER YAZILMIYOR BİZE 64 BİT KULLANAN YARDIM SEVER BİR ARKADAŞ .CHT UZANTILI DOSYASINI UPLOAD EDERSE BURAYA KOYARIM.BEN DE 32 BİT KULLANIYORUM
-------------------------------------------------TAM ÇÖZÜM---------------------------------------------------------------
wc 2009^dan hatırlayacağımız üzere polis bir tane adamı (adı şuanlık gizli kalsın) hapse atıyor ve attığı gibi de adam çoktan ölmüş oluyor. siyah dumanlarla başka bir yere gidiyor.
-maymunların insanları taşa çevirdiğini görüyoruz
Chapter 1: Awakening - Arcadia Movement
- Spoiler:
gizemli bir kişinin ormanda yardım istediğini duyuyoruz. yattığımız yerde bizim "ruhlar dünyası" ile iletişime geçebildiğimizi söylüyor sayerin asistanı. sayer bunu kendi emelleri için kullanmaya çalışacağını ve bizim şuanlık biraz dinlenmemiz gerektiğini söyleyip bizi konforlu odamıza bırakıyor.
ne yazık ki bizi odamıza bırakması bile birkaç saatini alıyor -_- bize dünyanın en iyi destesini bırakıp asistan odamızdan ayrılıyor. odamızda 2 tane dost canlısı kişinin durduğunu görüyoruz. soldaki ile duello yapın. tesadüf eseri tam da biz yendiğimizde sayer yeterince dinlendiğimizi söyleyip onunla gelmemizi söylüyor. akizanın "fortune cup"a katılacağını ve bizim de turnuvayı akizanın kaybetmesi ihtimale karşı sabote etmemizi söylüyor.
aşağıdaki çocukla konuşun. soruya yes diyin. kendimizi wc 2009^dan hatırlayacağımız üzere bir yolda buluyoruz. arkadaşlarınızdan fazla uzağa gitmeyin çünkü turnuva yakınınızda. turnuvaya davet edilmediğiniz için "arka kapı"yı kullanmanız lazım. etrafı biraz dolaşın ve arkadaşlarınızla konuşun. önünüze bir yol çıkıyor. orayı geçemediyseniz linkte bulabilirsiniz.
kendimizi turnuvanın olduğu yerde buluyoruz. içeriye girince sağdaki yola gidin ve oradaki kapıya girin. yusei, akizanın sayere güvenmemesi gerektiğini, kendi başına buyruk hareket etmesinin daha iyi olduğunu savunuyor. ve stardust^la saldırarak duelloyu kazanıyor. arkadaşlarımız da bunu duyunca işimizin sadece zaman kaybı olduğunu anlıyoruz. sayer de eve gitmemizi söylüyor. palyaço kılıklı birisi gelip akizayı çağırıyor ama sayer akizayı vermeyip üstüne de adamlarının üstüne bizi salıyor. ardından da kaçıyor. karşınızdaki adamı yenin. carly isimli garip biz kız bizimle röportaj yapmak istiyor ama içerden bir duello sesi geliyor. carly hemen oraya koşturuyor. oda ne? kırmızı bir ejder ve yusei jack noobunu yenmiş. biz de geçmişimize ait ufak bir ışık görüyoruz.
akizanın "yusei" diye ağladığını görüyoruz. sayer hemen akizayı sakinleştirmeye çalışıyor. 1 gün sonra kendimizi odamızda buluyoruz. arkadaşlarımız bizim eğitimimizin zamanının geldiğini söylüyor. odadan çıkın ve yol boyunca ilerleyin. önünüze çıkan asansörü görünce aşağı doğru sapın. binadan çıkınca sola gidin ve içerideki adamları yenin. birisi 3 structure duelde onu yenmenizi, birisi de onun 3 puzzle'ını çözmenizi istiyor. dediklerini yapın. sonra geri dönün. yolda sayer bizi buluyor ve onunla gelmemizi, akizanın güçlerini test etmek için bizim yardımımıza ihtiyacı olduğunu söylüyor. kazanıp kazanmayacağımızı bilmiyorum ama siz yine de kazanmaya bakın. duello bitince akiza bizi gücüyle duvara yapıştıracak ve bunun için özür dileyecek. ne kadar nazikçe bir davranış. sonra da sayer akizayı sakinleştirecek. kendimizi odamızda buluyoruz.
eğitimimizin 2. parçası olan "motor sürme" derslerini almaya gidiyoruz. binadan aynı şekilde çıkın ve haritanın aşağısındaki yere gidin. sağdaki yola sapın. yolun sonundaki adamla konuşun ve motor eğitiminize başlayın. arkadaşımızın da eğitime girdiğini ama yapamadığını görüyoruz. süre bitmeden turu bitirin. arkadaşınız buna çok şaşırıp bizim yeni birisi gibi olmadığımızı söylüyor. yolda yürürken yusei^yi görüyoruz. geçmişimize ait başka bir ışık daha görüyoruz. sonra sayer gelip yuseiye onun işlerinden uzak durmasını söylüyor. sonra da bizi "eve" götürüyor.
geçmişimize ait fazla şey gördüğümüzden dolayı sayer bizi tekrar "yatak"a yatırıyor. beyin yıkamanın bitmesi hakkında bir şeyler geveliyorlar. tekrar bizim beynimizi yıkamak için acele etmeleri gerektiğini anlıyorlar. ama artık bunu yapamayacaklarını anlıyorlar. eğer yaparlarsa bizim öleceğimizi söylüyorlar. bu yüzden bizi önceliğe alıp sonradan daha çok beyin yıkama için uykularımızla baş başa bırakıyorlar
Chapter 2: Blast From The Past - Old Memories, a Team's Bond
- Spoiler:
yataktan kalktığımızda bizi crow karşılıyor. bize kendisini ve şuanda bulunduğumuz yeri tanıtıyor. iyi olup olmadığımızı anlamak için bizi duelloya davet ediyor ama destemizin polisler tarafından alındığını görüyoruz. hem bizim hem de crowun... crow bize polis kıyafeti ve polislerin olduğu yerin kapı anahtarını veriyor. odadan çıkın ve bulunduğunuz yerin sağında bir yerde crowu bulun. size kıyafeti giymeniz gerektiğini söylüyor. sağ alttaki duello diski şeysine tıklayın: options -> change image -> kıyafet resimli olan şeyden değiştirebilirsiniz. sonra crowla konuşun. bekçiyi oyalarken siz de içeriye sızacaksınız. yine polislere görünmeden geçme yeri. ama üzülmeyin, bu sefer yalnızca 1 tane polis atlatacaksınız. direk sağa sapın, polise görünmeden geçin ve kapıdan girin. çekmeceleri karıştırın ve desteleri bulacaksınız. artık destenizi yapabilirsiniz. sonra uyandığınız odaya geri dönün.
crowun destesinin bir kısmının bozulduğunu bu yüzden o destesini yaparken bizim biraz zaman öldürmemizi söyleyecek. sonra bir çocuk gelecek ve duello teklif edecek. onunla duello edin. kazanma durumunu bilmiyorum ama siz yine de kazanın.
crow size hediye olarak bir kart verecek ve yuseiye bakmanızı isteyecek. sola gidin. yukarı sapın. haritada diğer tarafa geçin. yolu takip edin ve aşağıya sapın. orada yusei bekliyor olacak onunla konuşun. bir duello motoru yaptığını ve onu denemenizi istediğini söyleyecek. onunla tekrar konuşun ve motora binin. süre bitmeden turu bitirin. motor dükkanı açılacağını ve oradan parçalar alarak motorunuzu güçlendirebileceğinizi öğreniyorsunuz. crow^un yanına geri dönün. yolda kalin sizi bulacak ve konuşma yapacak. onunla konuşun ve duello edin. kazanma durumunu bilmiyorum ama yine de kazanın. size hediye olarak bir kart verecek ve bütün şehri takım halinde yönetmeyi düşündüğünü söyleyecek. tabi bunu öldürerek değil duello yaparak halledeceksiniz. crow^un yanına gidin. onunla konuşun ve yatağınıza yatın.
uyanınca crow^la konuşun. üstünüzü değiştirmenizi eski haline getirmenizi isteyecek. sonra crow^la konuşun ve soruya yes diyin. kalin size duellocu bulmanızı ve onunla duello yapmanızı söyleyecek. direk sola gidin. kutuları araştırın. arasından bir adam bulacaksınız. onunla duello yapın ve yenin. yenince en sağa gidin ve merdivenlerden çıkın. sola doğru gidin. kalinin yakalandığını göreceksiniz. yanındaki adamla duello yapın ve yenin. sağa doğru ilerleyin ve mardivenlerden bir daha yukarı çıkın. karşınıza küçük bir çocuk çıkacak ve kendisini karşılaştığınız kişilerin patronu olarak tanıtacak. onunla duello yapın. bu duellonun özel kuralı olarak herkes 1 turda 2 kart çekecek. o çocuğu yenin. sonra çocuk patron olmak için yeterince iyi olmadığını düşünüp kaçacak. takımın geri kalanı çocuğun patron olduğunu duyunca çok şaşıracak. sonra da saklanma yerine gideceksiniz. haritada o yeri de ele geçirdiğinizi işaretleyip "şunu nasıl da yendim" "bir yenişim vardı göreceksiniz" tarzından konuşmalar yapacaksınız.
binadan çıkın. crowun yanına gidin. yolda 2 tane motorlunun size duello teklif eden çocuğu kaçırdığını göreceksiniz. crowla konuşun. motorunuzla adamı kovalayın ve geçin. çarpmayın veya yavaşlatıcı hareket yapmayın. sadece geçin. sonra da o adamla duello yapın ve yenin. cezasını verin >
çocuk bize bir kart hediye edecek.
saklanma yerine gidin ve merdivenlerden çıkın ve kalinle konuşun. o çocuğu kaçırdıkları için sıradaki ele geçireceğimiz yerin orası olduğu kararına varacağız. binadan çıkın ve binanın yakınlarında kalinle konuşun. soruya yes diyin.
bulunduğunuz ileri sağ köşesinde saklanmış bir adam göreceksiniz. onu oradan çıkartın ve duello edip yenin. ilerideki kapıdan geçin. yuseiyi üstüne kayaların yıkılmasından kurtaracaksınız. sonra yusei bunu diğerlerine haber vermek için gidecek. yanınıza gelen adamla duello yapın ve yenin. duello bitince geri dönün. yolda karşılaştığınız adamların patronu çıkacak. onunla duello edin. bu duellonun özel yanı match duel olması. yani 3 duello yapacaksınız. ikisini alan kazanır. onu yenin. yusei gelip bizi tebrik edecek.
saklanma yerine geri dönmüş bulunmaktayız. yine "şunu nasıl yendim ama", "şunu bir yenişim vardı görecektiniz" gibi laflar ediyoruz. sadece 1 yeri ele geçirmemiz gerektiği sonra da her yeri ele geçirmiş olacağımızı söylüyor kalin.
crow hala kendi destesini yapmakla meşgul olduğunu bu yüzden biraz zaman öldürmemizin iyi olduğunu söyleyecek. saklanma yerine gidin. yolda kiryu ile karşılaşacaksınız. 2 patronu da siz yendiğiniz için kalin size duello teklif edecek. onunla duello yapın. kazanma durumunu bilmiyorum ama siz yine de kazanın. kalin size bir kart hediye edecek.
crow^un yanına geri dönün. tesadüf eseri tam da biz geldiğimizde destesini bitirmiş olacak. onunla duello edin. kazanma durumunu bilmiyorum ama siz yine de kazanın. duello bitince kalin gelecek ve son ele geçireceğimiz yeri yarın ele geçireceğimizi söyleyecek. çok fazla adamları olduğunu bu yüzden iyi hazırlanmamız gerektiğini söyleyecek kalin. sonra çocuklar gelecek ve duello etmek isteyecek. paylaşılamadığınızı görünce crow, sizin yerinize duello etmek isteyecek ama çocuklar kabullenmeyecek. sonra da bu işi en kolay yoldan yani tag duel yaparak çözeceksiniz. 2 vs 2. kazanma durumunu bilmiyorum ama siz yine de yenin. crow size bir kart hediye edecek. crow^la konuşun. çıkan soruya yes diyin.
son ele geçirilecek yerdeyiz. topyekün içeriye dalıyoruz. daha şimdiden jack noobu başını belaya sokmuş bulunuyor -_-" jack noobunu kurtarmaya geliyoruz. tek tek yenmek uzun süreceğinden 1 vs 2 şeklinde oynamak daha görünüyor bize. önünüze çıkan iki kişiyi yenin. biz yenince ikisinin de karnı ağrımaya başlıyor ve kaçıyorlar. jack noobu gelip size teşekkür edecek. ilerlemeye devam edin. crow^un duelloda olduğunu görüyoruz. hiç kafaya takmayın onu ilerlemeye devam edin.
önünüze başka bir ikili çıkacak. onları da yenin. sonra onlar kavga edecekler. siz de aradan sıvışın ve ilerlemeye devam edin. labirent gibi bir yerde bulacaksınız kendinizi. hiç takmadan dümdüz ilerleyin. yusei^nin ayağının kaymasından dolayı binadan düşmek üzere olduğunu ve kalinin de onu kurtarmaya çalıştığını göreceksiniz. bu seferki kişilerin patronu da yuseiyi aşağıya düşürmeye çalışacak. onunla duello edin. bu seferki özel kural: biz 4000^den başlıyoruz. rakip rahat bir şekilde 8000^den başlıyor. onu yenin. tam da biz yendiğimizde kalin yuseiyi kurtarmış oluyor. patron da korkup kaçıyor. sonra da son yeri ele geçirdiğimiz için parti yapıyoruz. kızlar, içkiler vs.
saklanma yerinde buluyoruz kendimizi. zaman öldürmek için yusei ve jack noob^u ile duello yapın. kazanma durumunu bilmiyorum ama yine de kazanın. ardından binadan çıkın. kalini artık rakip bulamadığı için küçük çocuklara sataşırken görüyoruz. binaya geri dönün ve diğerlerini uyarın. üçü de kaline çok kızacak ve kalinle kavga edecekler. ardından takım dağılacak.
sağda bir yerde crow^u bulun. size yanındaki köprünün hikayesini anlatacak.
bir adam, habire etrafın tozunu attırarak motoruyla geziyormuş. her gün kıyı kenarına gelirmiş ve şehrin merkezine bakmış ama bir gün gelmemiş. şehrin merkeziyle bulunduğu çöplük arasında bir köprü yaptırmak istemiş. insanlar onun kafadan çatlak olduğunu (küfür için özür -.-) ve bunu yapamayacağını söyleyip durmuş. fakat adam hiç faz geçmemiş. bazıları başında yalnızca eğlence amaçlı bunu dediğini düşünmüş ama sonra o köprüyü bitirebileceklerine inanmışlar. insanlar artık köptüyü umutlarının sembolü olarak görmeye başlamış. bazı kişiler bunun yapılmasına izin vermemiş: polisler. yapım durduruldu ve o adam da polisler tarafından en çok aranan adam haline geldi. herkes köprü fikrinden vaz geçti ve bunun başlamasının bile hayal kırıklığı olduğunu düşünmeye başladı. sonunda o adamı köşeye sıkıştırmışlardı. artık 2 seçeneği vardı, birisi eski haline dönüp hayatını bir çöplükte geçirmek, veya yaşayan bir efsaneye dönüşmek. o efsane olmayı seçti. efsanenin herhangi bir olağan üstü gücü veya atlama gücü yoktu. işte bu neden atladığını gösterir. o olaydan sonra kimse o adama ne olduğunu bilmiyor. fakat o adama bunları yapmaya çalıştığı için saygı duyuyorum (crow^un dilinden).
derken konuşma kesilir ve küçük kız gelir. kalinin polislerle kendi başına savaştığını öğreniriz ve diğerlerini çağırmaya koyuluruz. crow, jacki biz de yusei^yi arayacağız. yusei saklanma yerinde. gidin ve ona her şeyi anlatın. kendimizi tanıdık bir binada buluyoruz. merdivenlerden yukarı çıkın, en yukarıya. polislere görünmeyin. en sonunda yuseiyi bir kapının önünde buluyorsunuz. kapıdan girdiğinizde kalinin bir polisi öldürdüğünü görüyorsunuz!! sonra polisler geliyor ve hepberaber saklanma yerine gidiyorsunuz. kalin polislere bir ton küfür yolluyor, hepsini sövüyor... bizimkiler de kaline sövüyor. ben senin.. o şunun.. derken polisler burada da bizi buluyor. crow, jack ve kalin arka kapıdan kaçacakları kararına varıyorlar. yusei ve biz de ön kapıdan çıkıp onları oyalayacağımızı söylüyoruz. ardından yusei fikrini değiştirip polislere kendisinin patron olduğunu söyleyip diğerlerini kurtarmayı planladığını söylüyor. biz buna ne kadar karşı çıksak da yusei kafasına koymuş bir kere, öldürsen bu işi bırakmaz. bu yüzden yusei ile gidiyoruz. yusei kendisinin patron olduğunu söyler fakat polisler bu kadar aksiyonun yeterli olduğunu ve bizim de eve gitmemiz gerektiğini söyler. neden peki? çünkü kalin çoktan yakalanmıştır. diğerleri de evlerine gönderilmiştir. kalin, yuseiyi polisle birlikte görünce yuseinin kendisini ele verdiğini düşünür ve yuseiye kin duyarak hapse götürülür. yusei üzüntü içerisinde kıvranır, can çekişir, kendini yer...
crow^un yanında buluyoruz kendimizi. bu kadar hareketten sonra biraz uyumanın iyi olduğu kararına varıyoruz. crow^la konuşun, o sizi yatağınıza yatırıp size ninni söyleyecektir. rüyamızda bir kişinin bize seslendiğini ve bulunduğumuz yerin ruhlar dünyası olduğunu öğreniyoruz. bunun bir rüya değil aslında gerçek olduğunu ve duello canavarlarının da gerçek olduğu bir yerde olduğumuzu da çok geçmeden anlıyoruz. şeytani bir kişi burayı ele geçirmiş ve bizim dünyamıza da otobüs biletini almak üzere olduğunu fakat şuanda sırada beklediğini duyuyoruz. biraz daha zaman kaybedersek bizim dünyamıza da yetişeceğinden acele etmemiz lazım. ruhlar dünyasındaki bir kız, ruhlar dünyasını kurtarabilecek tek kız. ona yardım etmeliyiz.
uyandığımızda çocuk bizi karşılıyor. crow^u buluyoruz. bizim 38,25 saat uyuduğumuzu söylüyor. rüyamızda ne gördüğümüzü anlatıyoruz. yakından geçmekte olan bir adam bunu duyuyor ve crow gidince bizimle bu konu hakkında konuşmak istediğini söylüyor. biz kabul etmiyoruz. sonra o adam bizim üstümüzde "brain control" oynuyor ve bizi kontrol edip kaçırıyor.
uyandığımızda geçmişimizden bir anıyı hatırlamış olduğumuzu anlıyoruz. yusei ve arkadaşlarıyla kafa kafaya verip dostça hareketler yaptığımızı anlıyoruz. sayer^in asistanı bizim uyandığımızı söylüyor ve bizi odamıza götürüyorlar ve dinlenmemizi söylüyor. yine aynı sesi duyuyoruz, yardım isteyen sesi. bu sefer o sese kulak veriyoruz.
Chapter 3: The Meeting - The Spirit World and New Allies
- Spoiler:
kendimizi bir ormanda buluyoruz. sola gidin. bir asa bulacaksınız. o asayı almaya çalışırken yanındaki ağacın büyüdüğünü göreceksiniz. sağa gidin. asayı o büyük ağaç üstünde kullanacaksınız ve ağaç küçülecek. yolunuz açıldı, fakat asa yok oldu. şimdi başka bir bulmacayla daha karşı karşıyayız. linkte nasıl geçildiğini görebilirsiniz.
küçük bir kızın bizi çağırdığını görüyoruz. yanına saklanmamızı istiyor. maymunlardan kurtuldunuz. kız bize kendisini tanıtıyor. sonra da büyücü olduğunu söylüyor. zeman isimli birisinin bu dünyayı asasını kullanarak ele geçireceğini söylüyor ve ona yardım etmemizi istiyor. bize destemizi verip bize duello teklif ediyor. kazanma durumunu bilmiyorum ama siz yine de kazanın.
artık zemanın inine gidiyoruz. luna isimli bir kızı kurtaracağız. o da bizim gibi insanmış! ancient fairy dragonu kurtarma amaçlı gelmiş fakat zeman onu yakalamış. ancient fairy dragon'u hiç sormayın. tahminimce zemanla gizli bir ilişkileri var.
neyse, zemanın inine gitmek için yukarı sapın. ilerlemeye devam edin. maymun bekçi ile karşılaşacaksınız. onuna duello edin ve onu yenin. artık içeri girebilirsiniz. kız da arkamızdan koşturuyor işte.. kız gelince bize özel asadan veriyor. içeriye girince sağdaki merdivenden yukarı çıkın. sağdaki kapıdan girin. kilitli olduğunu görünce özel asanızı kullanacaksınız. luna - esir tutulan kız - bizim de insan olduğumuzu görünce şaşırıyor. sonra da teşekkür ediyor. biz de "np " diyip geçiştiriyoruz. ne kadar centilmeniz sonra büyücü kız geliyor yakalanmış halde. arkasındaki maymun bizim nasıl içeri girdiğimizi anlamadığından bize duello teklif ediyor. onunla duello edin ve kazanın.
maymun gidip bunu diğerlerine haber veriyor ve uzun bir kovalamaca başlıyor ve sonunda kurtuluyoruz. büyücü kıza kızıyoruz ve bütün işi aslında bizim yaptığımızı söylüyoruz. ancient fairy dragonu kurtarmak için regulus denen birisini aramaya çıkıyoruz.
sağa gidin yine bir bulmacanın içindesiniz. verdiğim linkte bunun çözümünü bulabilirsiniz.
bir aslanla karşılaşıyoruz. regulus olduğunu düşünüyoruz ama bu bize saldırmaya çalışıyor. yardım istiyoruz ama o yalan söylediğimizi düşünüyor. en sonunda ayağındaki asayı görüyoruz. o asayı almak için regulusla duello yapın ve onu yenin. asayı çıkarıyorsunuz ve regulus normale dönüyor. luna normal dünyaya yaklaşan bir kötülük seziyor ve konuşmanın ardından büyücü kız bizi normal dünyaya gönderiyor. biz normal dünyadayken regulus ve büyücü kız ruhlar dünyasını koruyacaklarını söylüyorlar. lunanın da arcadia movement^te olduğunu öğreniyoruz ve oradan da lunayı kurtarmamız gerektiğini anlıyoruz. büyücü kız unutmadan kendi özel asasını bize veriyor. onu normal dünyada da kullanabilirmişiz.
Chapter 4: The Journey - an Old Encounter, The Escape, and a New Menace
- Spoiler:
uyandığımızda yanımızdaki odadan carlynin dışarı çıkmak için bağırıp çağırdığını duyuyoruz. bir de jack diye ağladığını
odadan dışarı çıkın, büyücü kızın özel asasıyla kilitli kapıyı açabilirsiniz. carly^yi de kurtarmayı ihmal etmeyin. bize teşekkür edip bizi daha önce fortune cup^ta gördüğünü söylüyor. sonra da bu binadan kaçma girişimlerine girişiyor. bir bakıyoruz ki carly'nin gizli bilgileri kağıdını arkasında unutmuş. hemen cebe indiriyoruz tabi içinde yazansa goodwin ve jack noobu satellite^denmiş. (takım halinde çalıştığımız yer, bkz. chapter 2 yerleri)
carlynin ayak seslerini duyunca tabi arkadaşımız odadan çıkıyor ve nöbetçiliğe başlıyor. balkona yakın olan heykeli devirin ve görünmeden arkadaşımızı geçin. sola gitmeye devam edin. bir kapıdan lunanın seslerini duyacağız. onu da kurtarın. onun kardeşini de kurtarmamız gerektiğini söyleyecek. sonra yusei gelecek. ona başımızdan geçenleri anlatacağız. sonra da hepimiz nasıl tanıştığımızı anlatacağız derken saat geçecek... yusei de akizayı kurtarmak için geldiğini söyleyecek. sonra da bize kendi destemizi verecek. hangi akılla bizim destemizi kendi yanında taşıyorsa artık -_-" ardından bize asansörün kartını verecek. odadan çıkın ve en sola gidin. nöbetçinin arkasından dolanın.
kapıyı bulduğunuzda sayer gelecek ve bizi tekrar yakalamaya çalışacak. arkadaşlarımız gelip bizim kaçmamızı engelleyecekler. onların da beyninin yıkandığını öğreneceğiz. onlarla duello yapın. tag duel. onları yenin. beyin yıkama şeysinden kurtulacaklar. kontrol edildiklerini duyunca şok olacaklar. sonra da binadan kaçmaya çalışacaklar. biz de leo^yu kurtaracağız. ona hikayemizi anlatacağız. ardından leo hemen bize duello teklif edecek. luna onu uyaracak ve sonra duello yapmak üzere luna ve leo gidecek. geriye, asansörün olduğu yere gidin. kartınızı kullanın ve aşağıya inin.
carly başını belaya sokmuş ve sayer^e karşı yenilip ölmüştür. kapıyı nasıl açtığını öğrenmek için sayer de araştırmaya koyulur. başlangıçta kaline olan siyah dumanlar carlyde de çıkar.
luna bize yusei^ye yardım etmemizin iyi olacağını söylüyor. leo tabi boş durmadan bizim kurtulmamızı çünkü onunla duello yapmaya söz verdiğimizi söylüyor.
asansöre tekrar binin. asansörden çıkınca sayer bizi buluyor. bizim nasıl tekrar dışarı çıktığımızı bilmediğinden şaşırıyor doğal olarak. onunla duello edin ve kazanın. size ateş atmaya çalışacak ama siz asanızla o ateşleri sayere püskürteceksiniz ve sayer bayılacak.
sağa sapın. aşağıdan akizanın sesini duyacağız. misty diye garip bir kızla kapıştığını göreceğiz. miysty, akizayı kendi kardeşini öldürmekle suçladığını ve bu yüzden akizayı öldürmeye geldiğini öğreneceğiz. asansörü kullanın ve aşağıya inin.
biz asansöre bindikten sonra sayer uyanacak ve carly ile karşılaşacak. ama carly eskisi gibi görünmüyor. sayeri öldürme amaçlı tekrar doğduğunu söylüyor carly.
biz akizanın yanına gidiyoruz. hala misty ve akiza ağaç gibi durmuş "seni öldüreceğim" "of" derken görüyoruz. bu sırada sayer yenilmiş ve balkondan aşağıya düşüyor. akiza sayerin düştüğünü görünce çok üzülüyor.
bu olayların ardından yusei gelip bizi buluyor. binanın yıkılmak üzere olduğunu anlıyoruz
jack nobbu dışarda lay lay lom diye hoplaya zıplaya dolaşırken carlynin gözlüğünü buluyor ve carlyi aramaya çalışıyor ama nafile. onun öldüğünü düşünüyor bu yıkıntılardan sonra.
biz de binadan dışarı çıkıyoruz ve bina da hemen sonra çöküyor.
birkaç saat sonra kendimizi wc 2009^dan hatırlayacağımız üzere blister'in odasında buluyoruz. başımızdan geçen her şeyi yuseiye anlatıyoruz. sonra blister geliyor ve bize bir deste veriyor. binadan çıkın, sağa gidin, aşağıdan sağa gidin ve önünüze çıkan ilk kapıya girin. barmenle konuşun. ardından blisterin yanına gidin.
tesadüf eseri tam da biz geldiğimizde yusei ve blister işlerini bitirmiş oluyorlar. sonra blisterin işi çıkıyor ve koca binayı bize bırakıyor. yusei ile konuşun. bize biraz uyumamız gerektiğini söyleyecek. bu kadar hareketten sonra herkesin uykusu gelir tabi.
uyandığınızda asansöre gidin, yusei siyah gözlü kızlar tarafından kontrol edilen kişiler tarafından köşeye sıkıştırılmış olacak. bize akizaya bakmamızı söyleyecek. sola sapın ve içeri girin. içerdeki adamı yenin. adam normale dönüşecek ama akiza bu kadar güce karşı gücünü kontrol edemeyip bize saldıracak. onunla da duello yapıp yenin. ardından yusei gelip onu sakinleştirecek.
bu hareketten sonra tekrar uyuyup uyanıyoruz. asansörün yanına gidin. akiza ve yusei bizi bekliyor olacaklar. akiza dünki duellodan dolayı bize bir kart hediye edecek. sonra yuseiyi nasıl tanıdığımızı anlatacağız. sonra jack noob^unun asistanı gelecek ve bizi goodwin^in çağırdığını söyleyecek. kırmızı ejder ve signerler hakkında konuşma yapacağını söyleyecek. biz goodwine güvenip güvenemeyeceğimizi tartışacağız ve en sonunda güvenme kararı alacağız. siyah gözlü insanlarla kapışacağız. yolda giderken jack noob^u ile karşılaşacağız. bizi görünce şaşıracak. yusei olayı anlatacak ve ardından goodwinin yanına doğru yola koyulacağız.
Chapter 5: Fate - Signers vs Dark Signers
- Spoiler:
goodwin bizi her zamanki beyaz kıyafetleriyle karşılayacak. signerlerin kollarındaki sembolleri, dünyayı ele geçirmek isteyen dark signerleri ve onlara karşı gelen signerleri açıklayacak. 5 tane signer ve 5 tane dark signer, odada yalnızca 4 tane signer olduğundan merak edilen şu "peki 5. signer kim?" bizim olduğumuzu savunanlar da var fakat "o kişi zaten kendisinin signer olduğunu biliyor ve zamanı gelince o da kendisini gösterecektir" diyor goodwin. jack noobu her zamanki gibi inanmıyor ve nasıl inanacağını soruyor. eğer kolunda o işaret varsa dediklerim doğrudur diyip geçiştiriyor goodwin. sonra da signerlerin gücünü yaşamdan, dark signerlerin gücünü de yerin altından aldıklarını söylüyor. dark signerlerin asıl amacı yer altının kralını çağırmak. eğer o çağırılırsa her şey yok olur. signerlerin de asıl amacı bunun olmasını engellemek. satellite'deki kontrol noktalarına gidip ejder kartlarını anahtar amacıyla kullanacağız ve onları engelleyeceğiz. fakat luna^nın kartı olan ancient fairy dragon ruhlar dünyasında hapis kaldığından önce onu kurtaracağız. diğerleri de bu sırada dark signerlerle ilgilenecekler. yusei dostluğun gücünün kazanacağını, luna ruhlar dünyasının da yardım edeceğini, jack noob^u ise yalnızca evini korumak amacıyla savaşacağını söylüyor.
goodwin^in evinden çıkıyoruz ve jack noob'unun asistanıyla güvenlik görevlisi bizi bizi helikopterle satellite'ye götüreceklerini söylüyorlar. polisle konuşun, çıkan soruya yes diyin. sizi satellite'ye götürecek.
eski anılarımız canlanıyor, çünkü şuanda eski saklanma yerinin önündeyiz. crow^un yanına gidin. crow sırtı bize dönük olduğu için bizi hırsız sanıyor ama önünü dönünce çok şaşırıyor ve ona da hikayemizi anlatıyoruz. crow'un her olaya bir tepkisi oluyor ve sonra da bizimle bunlar hakkında dalga geçiyor. sonra bize inanıyor ve biz dark signerlerle kapışırken o da diğer insanları korumaya çalışacağını söylüyor.
unutmadan bize burada bıraktığımız duello motorunu da vermeyi ihmal etmiyor tabi. ihtişamlı motorumuz o kadar yıl sonra bile hiç toz tutmadan, paslanmadan eskisi gibi duruyor. ne de olsa bizim motorumuz
sonra crow bize turbo duel yani motor üstünde duelloyu anlatıyor. bunun normal duellolardan farkı "speed world 2" diye bir alan büyü kartının olması ve turbo duelloya ait hız sihir kartlarının kullanılması gerektiği. her ek aşamada her oyuncuya 1 hız göstergesi konuluyor. bu göstergeler hız büyülerininin çalıştırılması için gereken göstergeleri sağlıyor. tabi özel olarak bu counterlarla şunları da yapabilirsiniz: (elinizden bir hız büyüsü göstermek şartıyla)
4 hız göstergesi kaldırarak elinizdeki her hız büyüsü için rakibinize 800 hasar vermek
7 hız göstergesi kaldırarak 1 kart çekmek
10 hız göstergesi kaldırarak sahadaki bir kartı yok etmek
eğer bunlarla hiç uğraşamam diyorsanız destenizin yarısını canavar yarısını tuzak yapın. hız göstergelerini de kart çekmek veya kart yok etmek için kullanırsınız.
crow'la konuşun, çıkan soruya istediğiniz cevabı verin. evet derseniz size turbo duelin kurallarını anlatacak, hayır derseniz anlatmayacak. sonra crow'la turbo dueliniz var. kazanıp kazanmama durumunu bilmiyorum ama siz yine de kazanın. crow hala bizim gücümüzde eksilme olmadığını söylüyor. ardından da kart hediye ediyor.
saklanma yerine gidin. yusei ile konuşun. kalinin de siyah gözlülerin (dark signerlerin) arasına katıldığını görüyoruz. kalin ölümden dönmüş ama hala yuseiye karşı kin duymaktadır. kendisi dark signer, yusei de signer olduğu için kini iyice artmıştır. güneş tekrar doğmadan dark signerleri yenmeliyiz yoksa dünyanın sonu gelirmiş kalinin anlattığına göre. yolda jack noob'u ile karşılaşıyoruz. carlynin geldiğini ve onu eski enerji sisteminde beklediğini öğreniyoruz. ardından akiza geliyor ve mistynin gelip onun da aynı yerde beklediğini söylüyor. biz de kendi hikayemizi jack noob'una anlatıyoruz. kalinin hala yaşadığını duyunca çok şaşırıyor. sonra da yatmaya gidiyor jack. ardından yusei de gidiyor. ardından luna ve leo geliyor ve onların da bir dark signer gördüklerini, ancient fairy dragondan bahsettiklerini söylüyorlar. luna tekrar ruhlar dünyasına gitmek istediğini ve bizim de yanında gitmemiz gerektiğini söylüyor. leo da gelmek istiyor ama luna izin vermiyor. ona beklemesini söylüyor. luna ile konuşun. çıkan soruya go to spirit world diyin ve ruhlar dünyasına gidin.
büyücü kızın arkasında buluyoruz kendisini. biz gelince bizi görüyor ve bizi beklediğini söylüyor. regulusun da yakalandığını söylüyor. ne zaman gelsek birisi yakalanmış oluyor zaten -_-" büyücü kız yakalanacakken kendisini feda etmiş ve kendisi yakalanmış. zemanın inine gidin. yukarı sapın, ilerlemeye devam edin ve kapıdan girin. bu sefer merdivenden çıkmak yerine ileri gidin ve kapıdan girin. bulmacanın nasıl çözüleceğini linkte verdim.
zemanın karşısındayız. ancient fairy dragonla ilişkiye girerlerken yakalıyoruz onları. bulunduğumuz yer bana "contract with the abyss" kartını hatırlatıyor. zeman bize, ancient fairy ile ilişkideyken yakaladığımız için çok kızıyor. kendi büyüsünü bizim üzerimizde kullanmaya çalışıyor ama bizim de asamız var onunla duello edin. bu duellonun özel kuralı, herkes her tur 500 hasar alıyor. onu yenin. regulus geliyor ve bizden asamızı istiyor. asamızla zemanı öldürüyor.
ancient fairy dragon'u kurtardınız! ancient fairy dragon bize aslında zemanın onu esir tuttuğunu ve bütün o ilişki şeylerinin yalan olduğunu söylüyor. hiç inandırıcı yapamıyor bunları bence. çünkü karnındaki şişlik bana yeter göz yaşlarını da mutluluk diye yutturmaya çalışıyor ama yemez yine de kanmış numarası yapıyoruz buna ve ancient fairy'nin teşekkürlerini dinliyoruz. luna ise geciktiğimiz için özür diliyor -_- sonra büyücü kız ve regulusa teşekkür ediyoruz. sonra da kral yeraltı canavarının doğmasını engellemek için normal dünyaya gitmemiz gerektiğini anlıyoruz. her dark signer özel bir kart kullanıyormuş ve bizim de buna karşı hazırlıklı olmamız gerektiği konusunda uyarıyor bizi ancient fairy. bu özel kartlar "earthbound immortal" denilen kartlar. signerlerin kullandığı ejderler gibi bunlar da.
büyücü kızın gücü arttığından tekrar normal dünyaya dönme zamanımızın geldiğini anlıyoruz. biz gidiyoruz diye üzülseler de yine de veda ediyoruz hepsine.
kendimizi kayalıklı bir yerde buluyoruz (büyücü kızın bizi yanlış yere gönderdiğinden bile şüphelenmiştim), fakat luna kontrol noktasına çok yakın olduğumuzu hissettiğini söylüyor. sağa doğru ilerleyin. leo ve devack'ın duello ettiğini göreceksiniz. leo, beklemekten sıkıldığı için dark signer'lerle savaşarak zaman öldürmeye karar vermiş ama yenilmiş. devack'la duello yapın. luna boş durmayıp kardeşinin intikamını almak istediğini söylüyor. bu yüzden bize yardım ediyor. luna ve biz vs devack, 2 vs 1. hiç sevinmeyin. ben 1 vs 2'yi daha kolay yenmiştim -_- devack'ı yenin. devack yenilince siyah-mor bir dumanın arasında kaybolacak ve "roman! roman" diye ağlayacak.
ardından biz de kontrol noktasını mühürleyeceğiz. sonra polis gelecek ve nasıl gidiyor diye soracak. biz de "her zamanki gibi dünyayı kurtarıyoruz işte ne olsun" diyeceğiz.
sola gidin. greiger -wc 2009'un dark strike fighter'cısı. ama bu sefer destesinde tuner olmasına rağmen extrasına dark strike fighter koyma zahmetine girmemiş. bizim için hava hoş - geliyor ve buralarda bir signer kokusu aldığını söylüyor. buraya goodwin, onun ailesini ve evini ondan aldığı için öldürmeye geldiğini de söylüyor. ardından bizimle idare edeceğini söylüyor. onunla duello edin. ama bu duellonun özel kuralı, greiger earhbound immortal'ını çağırdıktan sonra onu yenin. gariban earthbound çağırmanın zevkini yaşasın duello bitince bize kardeşlerinin seslerini duyduğunu, goodwini öldürse bile hiçbir şeyin geri gelmeyeceğini söyleyecek. sonra da siyah-mor dumanlar arasında kaybolacak.
greiger gidince yusei ve kalin'in turbo duello yaptığını göreceksiniz. greigerin demin kapadığı yerden gidin. motorunuzla ccapac apuyu geçin. eğer geçemezsiniz diye linkte bir örneğini verdim.
sola gidin. yusei'yi bulacaksınız. onunla konuşun. yusei'nin motorunun parçalandığını duyacaksınız. kalin ise yukarıdan kırık motorla bile olsa duellodan kaçamayacağını söyleyecek. sonra bizi görecek ve bizimle duello yapmanın da aynı şey olduğunu söyleyecek. yusei bizim gitmemizin tehlikeli olduğunu söyleyecek çünkü biz signer değilmişiz. peh... motorumuzla kalini yakalayacağız. kalin, biz signer olmadığımız için bizimle dalga geçecek. biz de ağzının payını vermek için onunla duello yapacağız. bu duellonun özel kuralı: elimizde hiç kart olmadan başlayacağız. kalini yenin. kalin bu yorucu duellodan sonra yere düşecek, yusei onu kucağına alacak. kalin bize kendi hikayesini anlatacak. dark signer olduğunda 2 şey istemişti. birisi, yuseiden intikamını almak, ikincisi takım olarak son bir duello... sonra son sözlerini söyleyerek -sizinle yaptığım duellolar hayatımda yaşadığım en eğlenceli duellolardı- siyah-mor dumanların arasında kaybolur. yusei avazı çıktığı kadar "kalin" diye bağırır ve ardından dark signer'leri yenmeye söz verir. sonra da kontrol noktasını mühürler. bize sonradan yetişeceğini söyleyip başından savar.
sağa gidin, oradan aşağıya sapın. carly ile karşılaşacaksınız. jacki beklediğini, bizimle zaman öldürmenin iyi olacağını söyler. carly ile duello yapın. bu duellonun kuralı: her tur 2 kart çekmek. onu yenin. bu sefer diğer dark signerlerin aksine carly, karanlığa daha da gömülüyor. ardından jack noob'u artistlik yapıp motoruyla geliyor ve carly ile duello yapmak istiyor. biz o âşıkları baş başa bırakıyoruz tabi
sola gidin. akiza ve misty'nin kapıştığını göreceksiniz. duellonun arkasında da akizaya gazı veren sayeri de görebilirsiniz. sayer, akizayı kontrol edip arcadia movement'i tekrardan canlandıracağını söylüyor. misty'e de aslında akizanın değil kendisinin mysty'nin kardeşini öldürdüğünü söylüyor. onunla duello edin ve yenin. sayer hemen akizanın yanına kaçacak ve onu kontrol edecek. akizanın yanına gidin. jack noob'unun asistanına her şeyi açıklayın. mysty bunları duyunca sayer'i kendi earthbound immortalının midesine indiriyor. sayer için mutlu son. ardından mysty de intikamını aldığı için siyah-mor dumanlara karışıyor. ama bir şeyler ters gidiyor, ve carly'e olduğu gibi mysty de daha çok karanlığa giriyor. mysty ile duello yapın. bu seferki özel kural: ana aşamada canavar(lar)ınızın savaş konumunu değiştiremezsiniz. onu yenin. kalin-yusei olduğu gibi akizanın kucağında mysty'i buluyoruz. derken o da gidiyor. sonra kontrol noktasını mühürlüyoruz.
kontrol noktası mühürlendikten sonra jack noob'unun motorunun parçalandığını görüyoruz. carly de jack noob'unun kucağına girmiş ve son sözlerini söyleyip dumana karışıyor. bu sırada carly de jack noob'una aşkını itiraf ediyor (ne kadar tatlıııııı lol), ardından jack de kontrol noktasını mühürlüyor.
sonra luna ile birlikte kapıştığımız adamın sayıkladığı adam karşımıza çıkıyor. kontrol noktalarını çok geç kapattığımızı bu yüzden de yeterli enerjiyi elde ettiğini söylüyor. hemen yukarı sapın. merdivenden aşağıya inin. ilerlemeye devam edin. romanla karşılaşacaksınız. onunla duello edin. kral yeraltı şeysi uyanmak üzere olduğunu öğreniyorsunuz. bu olmadan önce romanı yenmelisiniz. tam 20 tur zamanınız var. yoksa dünyaya gg dersiniz. 20 turdan önce yenseniz bile yine de yetişemediğimizi anlıyoruz. ardından roman da dumanların arasında kayboluyor.
bir ışık şeysi ve kendimizi goodwin'in evinin önünde buluyoruz. yine palyaço kılıklı çocuk karşımıza çıkıyor. onu duelloda yenin. crimson dragonun apartmanının büyüdüğünü görüyorsunuz. sonra yusei ve diğerleri size yetişiyorlar. goodwinin evine girin.
içeride goodwin'i bulacaksınız. bizi beklediğini söylüyor. bizim geciktiğimizi ve bu dünyanın sonunun geldiğini söylüyor. kral yeraltı şeysini crimson dragonun gücünü kullanarak kendisinin çağırdığını söylüyor. biz tabi şaşırıyoruz. crimsonun gücüyle bizi buraya çağırıp crimsonun gücünü tükettiğini böylece işinin kolaylaştığını söylüyor. ardından dark signer arması üstüne konuyor ve dumanlar arasından dark signere dönüşüyor. 2 dk'da kas yapan adam rex goodwin karşınızda!
motorunuzla goodwini kovalayın ve onu geçin. ardından onunla duello yapacaksınız. 2 vs 1 şeklinde. ama goodwin 16000 lp ile başlıyor. onu yenin. bu duellonun yalnızca zaman öldürme amaçlı olduğunu yenince öğreniyoruz. bu sırada diğerleri de gelmiş patlamış mısırlarıyla bizi izliyorlar. yardım ettikleri falan da yok, yalnızca "yapabilirsin" diye duruyorlar orada -_- ve en sonunda beklediğimiz kral yeraltı şeysi ortaya çıkıyor.
goodwin gücüne güç katmak için kendi kolunu koparıp signer işaretini taşıyan kolu kendisine takıyor. artık hem signer hem de dark signer'lerin gücüne sahip! yuseinin, akizanın, jack noob'unun ve lunanın kolundaki izler de kayboluyor. şimdi ne yapacağız? signer sembolünü de aldı. kurtuluş yok! peki o kolu nereden buldu?
"kardeşim roman bedeninde hem signer hem de dark signerlerin işaretini taşıyordu. onun ruhu earthboundlar tarafından alınmak üzereydi. sonra kolundaki signer işaretinden kurtulmak amacıyla kolunu feda etti ve bana verdi. işte, bütün signerler bir arada olduklarında dark signerleri yenebilirler. fakat bir şeyin farkına vardım, dark signerler yenilmiş olsalar bile tekrar doğum yüzlerini tekrar gösterebilirler. bu döngüyü kırmam gerektiğini anladım, herkes için!"
"bunu yapabileceğini gerçekten düşünüyor musun?"
"hem signer hem de dark signerlerin gücüyle, artık ben de bir tanrıyım! tek seferde crimson dragon ve earthboundların savaşını bitireceğim, herkez için! kral yeraltı şeysinin gücüyle crimson dragonu yok edip onu baştan yapacağım! kendi başıma yeni bir dünya kuracağım!"
"sanki biz de senin bunu yapmamıza yardım edecekmişiz gibi.."
"evet"
"hurra"
"alla alla alla"
"acuktum"
" ... "
sonra arkadaşlığımızın gücüyle bu tanrının bile işini bitirebileceğimizi söyledi yusei. sonra apartman daha da yükseldi. jack de gitmek istedi ama motorunun parçalandığını hatırladı... yusei ise motorunu yeterince iyi tamir edemediğini ve turbo duello yapamayacağını söyledi. iş bize düştü dünyayı tek başımıza kurtaracağız
goodwin ile turbo duel yapın ve onu yenin. signer olmayan birisine yenilince goodwin de şaşırıyor. bunu başardığımızdan dolayı crimson dragonun gücü goodwinden alınıp arkadaşlarımıza geri veriliyor. sonra da crimson dragonun sembolü bize geçiyor. hak etmiştik zaten sonra goodwin iyice şaşırıyor. yusei ise sırf arkadaşları için hayatını tehlikeye atan birisi olduğumuzdan dolayı crimson dragon tarafından seçildiğimizi söylüyor. böylece geleceği değiştirebileceğimizi anlıyoruz.
goodwin ile duello yapmaktan sıkılmış olmalısınız. üzülmeyin bu son duellonuz. bu sefer de onu yenin. crimson dragon yeterince uyumuş ve tesadüf eseri duello bitince de geliyor. rex'i de postalıyor. o da ne? uzayda buluyoruz kendimizi. roman da geliyor, goodwin kardeşini görmekten mutlu oluyor. "sanırım buraya gelmek için çok yol katlettik, değil mi? hepinize teşekkürler, sonunda unuttuğum bir şeyin farkına vardım. kadere karşı gelmenin tek yolu arkadaşlığın gücüdür. teşekkürler. hadi sarılalım sıkı sıkı" diyip ışığa doğru yürüdüler. kral yer altı şeysi de yandı bitti kül oldu.
yusei bizim geldiğimizi görünce çok sevindi. arkadaşlığın gücü tekrar her şeyi yendi.
"başaracağını biliyorduk"
"evet, aynen"
"çişim geldi"
"acuktum"
" ... "
her şey sonradan eski haline döndü. sanki şakaymış gibi gülüp geçtiler, uzun eşek oynadılar. akiza turbo duelloya başladı, leo hala duello sözümüzü tutmamızı bekliyor, satellite ile şehrin merkezi arasında köprü kuruldu...
Puzzle'lar
- Spoiler:
puzzle 1
-acrobat monkey oynayın
-saldırın kazandınız
çözmek yarım saatimi aldı falan -.-
puzzle 2
-malice dispersion oynayın, cyber dragon atın
-cyber eltanin saldırıda çağırın
-saldırın kazandınız
puzzle 3
-quick synchron çağırın -plaguespreader zombie atarak-
-stardust xiaolong normal çağırın
-synchro ile turbo warrior çağırın
-mezardan plaguespreaderin özelliğini çalıştırın, majestic dragon desteye koyun
-synchro ile stardust dragon çağırın, stardust xiaolong eff ile onu da mezardan çağırın
-kapalı kartınız olan one for one'ı çalıştırın, mad archfiend atın ve majestic dragon çağırın
-synchro ile majestic star dragon çağırın
-majestic star dragon'un 2. effini çalıştırın ve dark armed dragonu engelleyin
-majestic star dragon'un 3. effini çalıştırın ve mad archfiend oyundan çıkarıp dark armed dragonu yok edin
-saldırın ve kazandınız.
puzzle 4
-solemn wishes açın
-kapalı canavarınız olan rykoyu açık saldırı konumuna getirin. eff ile rykonun kendisini yok edin.
-elinizdeki tethys, goddes of light'ı wulf feda ederek çağırın
-kapalı kartınız olan jar of greedi açın
-tethys, goddes of light effini kullanın ve 1 kart daha çekin
-judgment dragon saldırıda çağırın ve effini kullanın.
-saldırın ve kazandınız.
puzzle 5
-reptilianne medusayı reptilianne gorgon feda ederek saldırı konumunda özel çağırın.
-reptilianne medusanın effini 3 kez kullanın. elinizden atacağınız kartlar: molting escape, gogiga gagagigo ve oshaleon
-reptilianne scylla'yı saldırı konumuna çevirin
-reptilianne viper ve reptilianne scylla'yı synchronlayıp reptilianne hydra saldırı konumunda çağırın
-reptilianne spawn oynayın, mezarınızdan istediğiniz canavarı oyun dışına çıkarın.
-double summon oynayın, tokenlardan birisini feda ederek giga gagagigo saldırıda çağırın
-order to charge oynayın, giga gagagigo ve marshmallonu yok edin.
-kapalı kartınız olan offering to the snake deity'i çalıştırın, tokeni feda edin ve rakibin 2 swords of revealing light'ını yok edin
-axe of despair oynayın
-saldırın ve kazandınız.
geçilmesi zor olan yerlerin filmlerini çektim. hikaye boyunca "linkte bulabilirsiniz" diye gevelediğim link işte budur. toplam 10 mb'dir. zaten içinde özel pek bir şey yok. sadece 6 tane 1 dk'yi geçmeyen film.